גרייט דיגיטל פרטנרס היא מחלוצות סוכנויות הפרסום הדיגיטלי בישראל. הסוכנות הוקמה ב-2003 על ידי ערן ארדן בשותפות עם קבוצת אדלר חומסקי, תחת המותג העולמי Grey Interactive) GI) וכחלק מרשת משרדי הפרסום Grey World Wide מקבוצת WPP.
ב-2010 הסוכנות נרכשה בצורה מלאה על ידי מייסדה, ערן ארדן, וארבעה שותפים נוספים מבכירי תעשיית הדיגיטל בישראל.
המנהלים בגרייט
מבנה הסוכנות הייחודי מאפשר לנו לתת מענה מקיף בכל הזירות הדיגיטליות – הוותיקות והחדשות, החל באסטרטגיה ומחקר, המשך לפיתוח קריאייטיב, רעיונות וקונספטים דיגיטליים מבוססי דאטה וכלה בהפקה ורכש וניהול מדיה. כל זאת תוך ניהול לקוח צמוד ומנוסה, מדידה, אופטימיזציה בזמן אמת ומחויבות מלאה לתוצאות וביצועים.
ערן ארדן
מייסד, שותף ומנכ"ל Timocco
(ייסד את החברה לפני 15 שנים)
- מחלוצי הפרסום בדיגיטל בישראל
- מייסד GI מקבוצת Grey World Wide בקבוצת אדלר חומסקי
- מייסד Inlight, אחת מחברות ה-Performance הראשונות בארץ
- כיום מבעלי Great Digital Partners ומנכ”ל Timocco (סטארט-אפ בקבוצה)
גיא סעד
מנכ"ל משותף
(7 שנים בחברה)
- מחלוצי המדיה הדיגיטלית בישראל
- כיהן 4 שנים כמשנה למנכ"ל וואלה וסמנכ"ל שיווק, סחר ופיתוח עסקי
- כיהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי ואינטרנט בגלובס במשך 5 שנים
- כיום מבעלי Great Digital Partners, מנכ"ל ומנהל המדיה והפיתוח העסקי
איתמר בר
שותף וסמנכ"ל אסטרטגיה
(8 שנים בחברה)
- מחלוצי תחום האסטרטגיה הדיגיטלית
- ייעץ ל-Mediacom באירופה בתחום הדיגיטל (Coca-Cola, IKEA, DELL)
- מרצה אורח במרכז הבינתחומי בהרצליה ובאוניברסיטת ת"א לניו-מדיה
- כיום מבעלי Great Digital Partners ומכהן כסמנכ"ל אסטרטגיה ודאטה
מבנה הסוכנות
מבנה הסוכנות הייחודי מאפשר לנו לתת מענה מקיף בכל הזירות הדיגיטליות – הוותיקות והחדשות, החל באסטרטגיה ומחקר, המשך לפיתוח קריאייטיב, רעיונות וקונספטים דיגיטליים מבוססי דאטה וכלה בהפקה ורכש וניהול מדיה. כל זאת תוך ניהול לקוח צמוד ומנוסה, מדידה, אופטימיזציה בזמן אמת ומחויבות מלאה לתוצאות וביצועים.
מבנה החברה כיום:
הצלחתה של גרייט מתאפשרת רבות הודות לוותק ולניסיון הרב של המנהלים העומדים בראש המחלקות השונות ובחזית הדיגיטל:
ההתמחויות הייחודיות שלנו
אסטרטגיה ומחקר
המחלקה מספקת שירותי פלנינג קלאסי כמותיים ואיכותניים, לצד שירותי פלנינג ואסטרטגיה הייחודיים לעולם הדיגיטלי. חלק מהכלים פותחו על ידי צוות המומחים שלנו, בכדי לתת מענה לצרכים המשתנים של עולם המדיה החדש.
בין שירותי הפלנינג הקלאסיים שאנחנו מציעים ללקוחותינו:
- מחקרי שוק: ניתוחי קטגוריה, ניתוחי מתחרים וזיהוי הזדמנויות
- מחקרי התנהגות צרכנים: קבוצות מיקוד, ראיונות עומק, סקרים, סקר אומניבוס ועוד
- מחקרי מותג: מעמד מותג, תפיסות ותדמיות
- מחקרי פרסום:Pre View ו-Post View, אפקטיביות פרסום
- זיהוי טרנדים, סקירות וניתוחים
בין שירותי הפלנינג והאסטרטגיה הדיגיטליים שאנחנו מציעים ללקוחותינו:
- ניתוח הפעילות הדיגיטלית באמצעות כלי ה-Great Digital Index
- ניתוח צרכים ושימושים בכלים ובפלטפורמות דיגיטליים
- מחקרי ניטור שיחה ברשת: איתור זירות שיחה, ניתוח השיחה ואיתור הזדמנויות אסטרטגיות
- מחקרי אפקטיביות פרסום בדיגיטל: Google Brand Lift, Facebook Nielsen Brand Effect ועוד
- בניית אסטרטגיית תוכן
- בניית אסטרטגיית דאטה
- איתור וניהול משברים ברשת
מחקרים דיגיטליים מבוססי Data:
מחלקת האסטרטגיה שלנו מציעה מגוון רחב של מחקרים קלאסיים וייעודיים, המוגשים באמצעות מערכת הגשת הסקרים של Segmanta לקהל יעד מפולח מתוך מאגר נתונים, מדיה פרוגרמטית או שילוב של שניהם. המחקרים מתוכננים, מוגשים ומנותחים על ידי מחלקת האסטרטגיה של גרייט, בשיתוף עם מירי דיקמן – מומחית למחקר שיווקי. סוג זה של מחקר מאפשר לא רק קבלת מסקנות מדויקות יותר (לעיתים גם ברזולוציה של קהלים/סגמנטים קטנים עבור מדגם רגיל של האוכלוסייה), אלא צביעה של הקהלים וטרגוט מחדש שלהם או של קהלים דומים (Look Alike) במדיה לאחר מכן.
סטודיו קריאייטיב ותוכן
מחלקת התוכן והקריאייטיב שלנו מתמחה ביצירת סיפור והפקת תוכן מקורי, איכותי ובעל ערך. החל מבניית אסטרטגיית פרסום מקיפה וחכמה המותאמת למסרי המותג, דרך איפיון שפה וקופי שפונה לקהלי היעד הרלוונטיים וכלה בעיצוב ופיתוח כלים דיגיטליים ומהלכים קריאטיביים חוצי פלטפורמות – את כל זה אנחנו עושים In-House, בסטודיו מקצועי ועם צוות מנוסה הכולל צלמים, קופירייטרים, ארט דירקטורים, מעצבים, עיתונאים וכותבי תוכן.
התכנים שאנחנו מייצרים מיועדים למגוון פלטפורמות און-ליין ואוף-ליין, תוך התאמה מקסימלית לכל נקודות המגע עם הצרכן ויצירת אינטראקציה איכותית עם קהל היעד הרלוונטי.
חברת 49ers – דאטה, טכנולוגיה ופרפורמנס
אנחנו מאמינים בחשיבות של דאטה וגאים להיות שותפים מלאים לתוצאות העסקיות של הלקוחות שלנו. בעזרת 49ers, חברת הדאטה והפרפורמנס שלנו, אנחנו מייצרים את החיבור המושלם בין אנליטיקס, קריאייטיב ומדיה. מנכ"ל 49ers הוא ערן לופו, והחברה מונה 15 איש.
על כל פעילות המדיה הפרוגרמטית אמון צוות פרפורמנס ייעודי, שמלווה את הפעילות ואחראי בין השאר לאופטימיזציה יומיומית ושוטפת על כלל האספקטים של הפעילות הדיגיטלית, בהם דיווח באמצעות מערכות דיווח מתקדמות ליצירת דאשבורד אפקטיבי (דאטורמה), פתרון תקלות ומשברים שוטפים מול צוותי מדיה גלובליים, שילוב חדשנויות בפעילות השוטפת (פלטפורמות, פילוחים ומערכות טכנולוגיות), חקר ביצועים שנעשה יחד עם אנליסט דאטה ייעודי ועוד. הכול מתבצע In House ובצמוד לכל המחלקות בגרייט, במטרה לייצר ללקוחות שלנו את התוצאות העסקיות הטובות ביותר.
גרייט גאה להיות הנציגה של Mapp העולמית בישראל, ממערכות האוטומציה השיווקית המובילות בעולם, ולהיבחר כאחת החברות המובילות ביישום של מערכת אוטומציה שיווקית (לדו"ח STKI 2018).
אנחנו מעמידים לרשות לקוחותינו, ועבור חברות הבוחרות במערכת, פלטפורמה טכנולוגיה חכמה ומתקדמת לניהול, שיווק ופרסום מבוססי דאטה (קראו עוד על Mapp).
מדיה חברתית
אנחנו מנהלים את עמודי המדיה החברתית של המותגים המובילים בישראל, ומתמחים בכתיבת תכנים ומסרים התואמים את אסטרטגיית המותג ומותאמים לכ-60 פלטפורמות וזירות חברתיות, בהן פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'ט, לינקדאין, YouTube ועוד.
מחלקת המדיה החברתית שלנו מונה 16 איש, בעלי ניסיון ומומחיות בניהול הוליסטי של כל זירות הסושיאל: בניית נוכחות דיגיטלית, יצירת פעילות שיווקית קריאטיבית שמעוררת שיחה ואינטראקציה, ניהול השיח השוטף בנכסים הדיגיטליים תוך מינוף פניות ואינטראקציות באופן חכם וממוקד, ניהול קמפיינים, ביצוע, מדידה ואופטימיזציה.
SEO
מחלקת ה-SEO של גרייט מציעה שירותי קידום אורגני, בניית אסטרטגיית שיווק וחשיפה בחיפושים אורגניים בכל הפלטפורמות, ניתוח נתונים, מחקרי מילים, מדידה ואופטימיזציה, ומסייעת למותגים/אתרים/מוצרים/שירותים להופיע במיקומים הנכונים במנועי החיפוש השונים, כגון גוגל ו-YouTube, ובהתאם למילות החיפוש הרלוונטיות. המחלקה פועלת בשיתוף פעולה מלא עם מחלקת התוכן – משלב המחקר ועד לשלב הפצת התוכן בצורה המיטבית במגוון פלטפורמות ופורמטים.