לאחר 11 שנה של עבודה משותפת גרייט דיגיטל תהפוך למשרד הפרסום הראשי של יוניליוור ישראל בקטגוריות הדגנים והחטיפים
כתבו עלינו
בכירי הקריאייטיב בחרו את קמפיין השנה שלהם: גם המהלך שלנו ל-am:pm בפנים
כשהתעשייה ממשיכה לפרגן: אנשי הקריאייטיב המובילים בחרו את המהלך הטוב ביותר לדעתם ב-2018, וגם קמפיין "לא רצים" של am:pm התברג שוב לרשימה המובחרת. ומה בחר רז מסינג, סמנכ"ל הקריאייטיב שלנו? היכנסו לגלות
המפרסמים קבעו: "גרייט" בין עשרת משרדי הפרסום המועדפים
הדירוג, שהתפרסם במגזין פירמה משרדי פרסום של "גלובס", התבסס על שאלת מודעות בלתי נעזרת שהוצגה למפרסמים: " אם היית צריך לבחור בידי מי להפקיד את תקציב הפרסום שלך במי היית בוחר?". בדירוג אחר במגזין פירמה, "גרייט" התברגה ברשימת "המשרדים שהכי היית רוצה לעבוד בהם", אשר נקבעה על בסיס תשובות של סטודנטים בבתי ספר לפרסום ודיגיטל
רז מסינג, בראיון ל"גלובס": "אחד האתגרים לעתיד של הקריאייטיב זה החיבור לסחר אלקטרוני"
סמנכ"ל הקריאייטיב שלנו לקח חלק בכתבת עומק של עיתון "גלובס", שעסקה בקאמבק הגדול של עולם הקריאייטיב. "לקוחות מצפים היום לפתרונות הרבה יותר רזים הפקתית בלי להתפשר על איכות, מה שהוביל אותנו לפתח את יכולות ההפקה בתוך הבית"
מגזין "פירמה" דירג את המהלך שלנו ל-am:pm במקום ה-3 ברשימת "קמפיין השנה"
ב"פירמה" פירגנו לקמפיין "לא רצים" של am:pm, וציינו לטובה את התובנה האסטרטגית-קריאייטיבית המדוייקת, שפגעה בדיוק בקהל היעד. וואלה, אנחנו נאלצים להסכים
באייס ממשיכים לפרגן לגרייט, והפעם: סרטון ההשקה של שופו
כשמוצרים נעלמים מהמדפים, ברור שמישהו פשוט קנה אותם דרך האינטרנט; כלומר דרך אתר שופו של יוניליוור, לא?
באייס מפרגנים לקמפיין ה"לא רצים" של גרייט ו-am:pm
המהלך ההומוריסטי לקראת מירוץ הלילה של תל-אביב הפך במהירה לוויראלי, והתברג בצמרת מצעד הפרסומות המוצלחות של אייס. כי לפעמים, פשוט לא צריך לעשות כלום. או בקיצור, Just Don't Do it
am:pm וגרייט במהלך הומוריסטי וקולע
כחלק ממהלך טיזר לקראת מרוץ הלילה של תל-אביב, am:pm וגרייט "רוכבים" על הבחירות המוניציפליות בעיר וקורצים דווקא לאלו שלא רצים
תחרות האפי 2018: גרייט דיגיטל זכתה בארד בקטגוריית הקמעונאות
גרייט דיגיטל זכתה בפרס עבור המהלך הדיגיטלי לרשת AM:PM, מיצוב הרשת כ-Lifestyle Brand והפיכתה לאייקון תל-אביבי
טעימה ראשונה: פפסי מקס וגרייט דיגיטל עולים לווידיאו החדש של אינסטגרם
ימים ספורים בלבד עברו מאז שאינסטגרם השיקה את פלטפורמת הווידיאו החדשה שלה -IGTV, והראשונים לבדוק אותה הם פפסי מקס וסוכנות הדיגיטל גרייט, שהעלו את סרטון "מבחן הטעם" לערוץ המותג ב-IGTV