
זו שנת 2019 ואנשים עדיין זקוקים למודלים לחיקוי שניתן לשאוף אליהם, אך המודל נהיה מגוון יותר. לדור הבא אין חוקים, כל אחד חופשי להחליט מה הוא חושב שנכון. לפחות ככה עולה ממחקרים רבים שבוצעו לאחרונה במטרה להבין את השינויים בתופעת ה״משפיענים״ שעוברת אבולוציה מדור לדור.
Gen Z רוצים שסלבריטאים ומשפיעים יהיו אמיתיים ופתוחים יותר, ויצרכו גם מותגים שתומכים באידיאלים שלהם למשל ולא רק בצ׳ק שהחברות משלמות. מה זה אומר לגבינו בעולם המותגים? שבעבודה עם משפיענים, בחירת של כאלו המייצגים את המותג יכולה להשפיע בצורה דרמטית לגבי האפקטיביות מול הצרכנים. הנטיה לבחור משפיען בעל כמות עוקבים גדולה, ומנגד ההסכמה של המשפיען לעבוד עם מותג שאינו מייצג את עולם הערכים שלו, עשויה לפגוע בשני הצדדים בטווח הארוך. מה ניתן לעשות? לבחור משפיענים מדוייקים יותר לערכי המותג, לעשות כמה פעילויות עם אותו משפיען או לבחור בכמה משפיענים קטנים. אם זה רלוונטי, אפשר להרחיב את החשיפה עם קידום במדיה.
מנקודת המבט של שחיקה באמינות המשפיענים בקרב הדור הזה, עבודה בצורה כזו תהיה אפקטיבית יותר ותתרום לכם בטווח הארוך.