דאטה, היא נמצאת בכל מקום: בחיפושים בגוגל, בפיסות המידע שאתם משתפים בפייסבוק, במוצר שהקלקתם עליו ב-eBay או בתמונה שהעליתם באינסטגרם – בכל אחת מהפעולות הללו אתם משאירים טביעת רגל דיגיטלית אותה ניתן לתרגם למידע, ובעזרתו (ובעזרת נתונים נוספים כמובן) להגיע לתובנה שיווקית. מה טיב התובנה השיווקית? ובכן, שיווק מבוסס דאטה (Data Driven Marketing) נשען על […]קראו עוד >>
בלוג חדשנות
5 טיפים שיסייעו לכם לבנות את הבוט המושלם
לא בטוח שאתם מודעים לכך, אבל סביר להניח שכבר ניהלתם בעבר שיחה אחת לפחות עם צ'טבוט (Chatbot), וכנראה שגם יותר מאחת. איך אנחנו יודעים את זה? כי צ'טבוטים, רבותיי, נמצאים בכל מקום: הם מנהלים איתנו שיחה באתרי קניות, משמשים כפונקציה של שירות לקוחות ואפילו מספקים לנו מידע בנקאי. כן, אנחנו יודעים שצ'טבוטים זה לגמרי השיחה […]קראו עוד >>
יש למה לצפות: 5 טרנדים בשוק האי-קומרס שמומלץ לאמץ כבר עכשיו
הסחר האלקטרוני העולמי צומח בקצב מסחרר שלא מראה סימני עצירה. על פי נתונים של Statista, האי-קומרס העולמי צפוי להציג צמיחה של 246% – מסכום שהוערך ב-2014 ב-1.3 טריליון דולר לסכום של 4.5 טריליון דולר ב-2021. אם נוסיף לכך את הנתון המרשים הבא – 56% מהרכישות בחנויות פיזיות מושפעים מהדיגיטל, מובן מדוע כל חנות צריכה להציע […]קראו עוד >>
מהפכת החיפוש הקולי: 4 המלצות SEO שישפרו את נראות האתר שלכם
חיפוש קולי הוא לא טרנד חולף, ועל מנת לקבל תשובה ממנועי חיפוש, כגון גוגל או בינג, כבר לא צריך לזקוף אצבע על מנת להקליד; פשוט שואלים שאלה בקול, למשל "מתי המשחק הבא של נבחרת אנגליה", או "מה הטמפרטורה באילת", ומנוע החיפוש כבר יודע לתת את התשובה. כמה מספרים שממחישים את הפופולריות הגוברת של הטרנד הקולי: […]קראו עוד >>
דו"ח האינטרנט השנתי: 8 מגמות שהולכות ללוות אותנו בשנים הקרובות
294 שקפים נמצאים בדו"ח מגמות האינטרנט השנתי של האנליסטית ואשת ההון סיכון מארי מיקר, והם מלאים בנתונים, מגמות ותובנות צרכניות על תעשיית האינטרנט. זה לא חריג; מדי שנה מיקר מפרסמת את המצגת הפופולרית והעמוסה הזו, והיא מהווה מקור להשראה עבור משווקים, משקיעים וחברות אינטרנט. במצגת יש כמובן לא מעט נתונים כלליים, והנה כמה מהם: כמות […]קראו עוד >>
ה-GDPR הולך לעשות מהפכה בשיווק הדיגיטלי, ואנחנו לא מגזימים
אם אתם חיים, נושמים ועובדים באינטרנט, ואנחנו די בטוחים שאתם כן, אין סיכוי שלא נתקלתם בצירוף האותיות GDPR (קיצור ל-General Data Protection Regulation). חלקכם אולי השקיע זמן והתעמק בנושא, אבל אם בחרתם להמשיך ולגלול הלאה בטבעיות, אנחנו ממליצים בחום לעצור לרגע ולקרוא את הפוסט שלנו, כי מאחורי האותיות הללו מסתתרת מהפכה של ממש עם משמעויות […]קראו עוד >>
הכול על הקול: 5 תובנות שיווקיות על מהפכת ה-Voice
מהפכת ה-Voice היא כבר עובדה מוגמרת. אנחנו רואים את זה בכל מקום: בבתים חכמים שמופעלים באמצעות קול, באפליקציות שמופעלות באמצעות מילות פקודה ספציפיות ובעוזרים וירטואליים, כדוגמת אלקסה ו-Google Home. עבור בני נוער וצעירים, זו כבר נטייה ברורה: הם מעדיפים לשלוח הודעות קוליות ב-WhatsApp במקום להקליד, מרגישים נוח לדבר עם עוזרים קוליים ולא נרתעים מביצוע חיפוש […]קראו עוד >>
שיווק מבוסס דאטה: מה זה ומי צריך את זה בכלל?
עולם השיווק נמצא בעיצומה של מהפכה, ואם זה נשמע לכם כמו קלישאה שכבר שמעתם אתם לא טועים. תחום השיווק הדיגיטלי משתנה ללא הרף, ובכל פעם שמנהלי השיווק סבורים שהם הצליחו להדביק את הקצב, מגיע גל חדש של חדשנות ולצדו Buzzword שחייבים לשנן ופרקטיקות מתוחכמות שיש ליישם. במרכזה של מהפכת השיווק הנוכחית, הקרויה שיווק מבוסס דאטה […]קראו עוד >>
עוסקים בשיווק דיגיטלי בגוגל? 8 תובנות מדהימות על התנהגות הגולשים שלכם
אתם לא באמת צריכים אותנו בשביל לדעת שגוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, וכמובן שגם בישראל. למעלה מ-40 אלף חיפושים בממוצע מתבצעים בגוגל מדי שניה, ויותר מ-3.5 מיליארד חיפושים מתבצעים בו מדי יום. האמת היא שיש עוד הרבה נתונים שמוכיחים את השליטה הבלתי מעורערת של גוגל, אבל לא בשביל זה אנחנו פה. בשביל מה […]קראו עוד >>
אוטומציה שיווקית: זה לא סקסי, אבל זה מייצר תוצאות
כולם מדברים על אוטומציה שיווקית, אבל לא כולם יודעים מה זה, ומה עושים עם זה בכלל. אז לפני שניגע בכמה מקרי בוחן שמדגימים איך ממנפים את התחום הכי טרנדי בעולם השיווק, כדאי להבין קודם מה עומד מאחורי הביטוי הזה שאנשי פרסום אוהבים כל כך להשתמש בו לאחרונה, ובצדק. בגדול, מדובר בהפיכה של חלקים מסוימים בשיווק הדיגיטלי לאוטומטיים, במטרה לשפר את אפקטיביות השיווק- לייצר תעדוף חכם במשימות, לחסוך בזמן ולבצע אקטים שיווקיים באופן יעיל יותר. כל זאת במטרה להביא לתוצאות טובות יותר (כי בשביל זה אנחנו פה, לא?).קראו עוד >>