מתחילת 2020, מותגים העבירו במהירות את אסטרטגיית השיווק שלהם לדיגיטל מתוך צורך. כעת, חברות רבות מאמצות את העולם הוירטואלי בשלמותו. הרבה מותגים מתצרפים לטרנד הפופולרי כדי להתחבר לצרכנים. עכשיו הגיע התור של ה-NFTs.

קשה שלא לשמוע לאחרונה על המושג NFT (Non Fungible Token). זה תאכלס Blockchain לשמירה והגנה על הערך של יצירות מקוריות. אחרי שראינו צמיחה אדירה בשימוש ב-NFT בתחום האמנות הדיגיטלית ואתרי מכרזים שבהם נמכרו יצירות כבר במליונים, הגיע הזמן לחשוב על יישומים בתחום השיווק. רשת TacoBell שקפצה על הטרנד ראשונה קטפה כבר לא מעט באזז (והכנסות), אבל זו כנראה רק ההתחלה…
תחשבו למשל על מכירה פומבית של מרצ' חד פעמי או פריט אחרון במהדורה מוגבלת. אפשר גם להפוך תוכן דיגיטלי ייחודי שאתם או שהצרכנים שלכם מייצרים במסגרת מהלכים שיווקיים ל-NFT. כנראה יצוצו עוד מגוון יישומים שעוד לא חשבנו עליהם. בקיצור, אם לא קניתם ביטקויין בזמן, לפחות תכירו את הדור הלוהט הבא של הנכסים הדיגיטליים.