הקונספט המוכר של הופעות חיות עובר טרנספורמציה דיגיטלית ועולה למטאוורס חללים ווירטואליים משויכים כיום בעיקר למשחקי מחשב כגון פורטנייט או רובלוקס, או כל פלטפורמה אינטרנטית אחרית, ומאפשרים אינטרקאציה חברתית באמצעות אווטרים וסביב תכנים המשחק. לאחרונה החלו לארח בחללים וורטואליים אלו גם הופעות חיות, שחלקן הפכו במהירות הבזק לאירועי מוסיקה מהגדולים שהיו. שימוש בעולמות וורטואליים […]קראו עוד >>
בלוג חדשנות
הקניון החדש נמצא בנטפליקס
חברת הסטרימיג "נטפליקס" מחפשת להרחיב את השירותים שלה ומשיקה חנות מקוונת עם מרצ' של הסדרות הכי אהובות. ענקית הסטרימינג השיקה לאחרונה חנות המציעה פרטי לבוש ואופנה המבוססים על התוכן הבלעדי שלה. החנות הושקה תחת הדומיין – Netflix.shop, ונטפליקס מתעתדת למכור בה מוצרים בלעדיים ולרוב במהדורה מוגבלת, המבוססים על הסדרות הפופולאריות. ע״פ נטפליקס זו דרך חדשה […]קראו עוד >>
ה-NFT מגיע לעולם השיווק והמותגים
מותגים עשו טרנספורמציה לאסטרטגיית השיווק שלהם לדיגיטל מתוך צורך. כעת, חברות רבות מאמצות את העולם הוירטואלי בשלמותו, כחלק מתרבות דיגיטלית. עכשיו התור של ה-NFTs. קשה שלא לשמוע לאחרונה את המושג NFT (Non Fungible Token). זה תאכלס Blockchain לשמירה והגנה על הערך של יצירות מקוריות. אחרי שראינו צמיחה אדירה בשימוש ב-NFT בתחום האמנות הדיגיטלית ואתרי מכרזים […]קראו עוד >>
The end of influencer era? Welcome the era of the real people heroes
זו שנת 2019 ואנשים עדיין זקוקים למודלים לחיקוי שניתן לשאוף אליהם, אך המודל נהיה מגוון יותר. לדור הבא אין חוקים, כל אחד חופשי להחליט מה הוא חושב שנכון. לפחות ככה עולה ממחקרים רבים שבוצעו לאחרונה במטרה להבין את השינויים בתופעת ה״משפיענים״ שעוברת אבולוציה מדור לדור. Gen Z רוצים שסלבריטאים ומשפיעים יהיו אמיתיים ופתוחים יותר, ויצרכו […]קראו עוד >>
5 טרנדים שלא יחוללו מהפכה ב-2019, אף על פי שממש היינו רוצים שכן
2018 אוטוטו מסתיימת, ואתם יודעים מה זה אומר בתחום השיווק הדיגיטלי. כן, הגיע הרגע שבו כל המשווקים, הפרסומאים והטרנדולוגים כותבים או משתפים את המגמות הכי חמות שצפויות ללוות אותנו ב-2019. ובכן, אנחנו לא בקטע של לאכזב אתכם, ולכן הכנו גם אנחנו רשימה משל עצמנו. אז במקום עוד סקירת תחזיות, הרשימה שלנו כוללת את 5 הטרנדים […]קראו עוד >>
אי-קומרס, אבל טוב יותר: 3 מבחני A/B טסטינג לשיפור יחס ההמרה בחנות שלכם
נתחיל בשורה התחתונה: להשיג טראפיק לחנות האי-קומרס שלכם זה כמובן חשוב, אבל אם אתם לא יודעים איך להמיר את תנועת היוזרים הזו למשהו בעל ערך אז זה קצת חסר משמעות. זה לא משנה מהי המטרה שלכם: למכור מוצרים פיזיים, לעודד הורדת ספר אלקטרוני או להגביר את קצב ההרשמה לניוזלטר – אם לא תדעו איך למנף […]קראו עוד >>
קמעונאות וסחר אלקטרוני: ההבטחה השיווקית של טכנולוגיית AR
זוכרים את שגעת הפוקימון גו? סביר להניח שכן. אי שם ב-2016, אפליקציית משחק חביבה הפכה את העולם כולו למגרש משחקים כיפי וכבשה בסערה גם את הקהל הישראלי. חלק מרכזי מנוסחת הקסם שהפכה את המשחק לכל כך פופולרי נבע מטכנולוגיית ה-Augmented Reality שבבסיס האפליקציה, שהצליחה לספק לצרכנים חווית דיגי-פיזי מושלמת. בעברית קוראים ל-AR גם "מציאות רבודה"; […]קראו עוד >>
אלימות כנגד נשים: תעשיית הפרסום כבר מזמן לא אדישה
מחר (4.12.18) תתקיים ברחבי הארץ מחאה המונית נגד אלימות כלפי נשים, תחת הכותרת: "אני אישה, אני שובתת". חשוב להדגיש: זו לא מחאה של נשים למען נשים ובטח שלא עניין של ימין ושמאל; מקרי הרצח האחרונים, ותופעת האלימות נגד נשים ככלל, צריכים להטריד ולהדאיג כל אחת ואחד בישראל. הנתונים מדברים בעד עצמם: מדי שנה נרצחות בישראל […]קראו עוד >>
הצצה לתיבת המייל: 7 דוגמאות לניוזלטר קריאייטיבי, חכם ומניע לפעולה
רשימת דיוור היא אחד הנכסים הכי חשובים עבור מותגים ובעלי עסקים, שכן זו דרך מצוינת להגיע ללקוחות באופן בלתי אמצעי. עם זאת, לא אחת הניוזלטר מגיע ישירות לתיבת הספאם מבלי שהנמען בכלל נחשף אליו, או שהוא פשוט לא מצליח לעורר עניין בקרב היוזר הסופי, שנשאר אדיש וכלל לא מקליק עליו על מנת לפתוח אותו. אין […]קראו עוד >>
נתונים מהסוג השלישי: DMP, דאטה וכל מה שביניהם
שימוש חכם בדאטה יכול לשנות את חיינו מקצה לקצה. בתחום הבריאות, למשל, זה יכול למזער טעויות רפואיות, לשפר את רמת השירות הרפואי ולהגדיל את הדיוק באבחון מחלות, ואילו בתחום התחבורה, שימוש מושכל בדאטה יכול להקטין את כמות הפקקים או להגביר את האפקטיביות של התחבורה הציבורית. ובכן, זה לא שעולמנו צר כעולם הבריף, אבל אם נתמקד […]קראו עוד >>