מתחילת 2020, מותגים העבירו במהירות את אסטרטגיית השיווק שלהם לדיגיטל מתוך צורך. כעת, חברות רבות מאמצות את העולם הוירטואלי בשלמותו. הרבה מותגים מתצרפים לטרנד הפופולרי כדי להתחבר לצרכנים. עכשיו הגיע התור של ה-NFTs. קשה שלא לשמוע לאחרונה על המושג NFT (Non Fungible Token). זה תאכלס Blockchain לשמירה והגנה על הערך של יצירות מקוריות. אחרי שראינו […]קראו עוד >>
בלוג חדשנות
5 טרנדים שלא יחוללו מהפכה ב-2019, אף על פי שממש היינו רוצים שכן
2018 אוטוטו מסתיימת, ואתם יודעים מה זה אומר בתחום השיווק הדיגיטלי. כן, הגיע הרגע שבו כל המשווקים, הפרסומאים והטרנדולוגים כותבים או משתפים את המגמות הכי חמות שצפויות ללוות אותנו ב-2019. ובכן, אנחנו לא בקטע של לאכזב אתכם, ולכן הכנו גם אנחנו רשימה משל עצמנו. אז במקום עוד סקירת תחזיות, הרשימה שלנו כוללת את 5 הטרנדים […]קראו עוד >>
אי-קומרס, אבל טוב יותר: 3 מבחני A/B טסטינג לשיפור יחס ההמרה בחנות שלכם
נתחיל בשורה התחתונה: להשיג טראפיק לחנות האי-קומרס שלכם זה כמובן חשוב, אבל אם אתם לא יודעים איך להמיר את תנועת היוזרים הזו למשהו בעל ערך אז זה קצת חסר משמעות. זה לא משנה מהי המטרה שלכם: למכור מוצרים פיזיים, לעודד הורדת ספר אלקטרוני או להגביר את קצב ההרשמה לניוזלטר – אם לא תדעו איך למנף […]קראו עוד >>
קמעונאות וסחר אלקטרוני: ההבטחה השיווקית של טכנולוגיית AR
זוכרים את שגעת הפוקימון גו? סביר להניח שכן. אי שם ב-2016, אפליקציית משחק חביבה הפכה את העולם כולו למגרש משחקים כיפי וכבשה בסערה גם את הקהל הישראלי. חלק מרכזי מנוסחת הקסם שהפכה את המשחק לכל כך פופולרי נבע מטכנולוגיית ה-Augmented Reality שבבסיס האפליקציה, שהצליחה לספק לצרכנים חווית דיגי-פיזי מושלמת. בעברית קוראים ל-AR גם "מציאות רבודה"; […]קראו עוד >>
אלימות כנגד נשים: תעשיית הפרסום כבר מזמן לא אדישה
מחר (4.12.18) תתקיים ברחבי הארץ מחאה המונית נגד אלימות כלפי נשים, תחת הכותרת: "אני אישה, אני שובתת". חשוב להדגיש: זו לא מחאה של נשים למען נשים ובטח שלא עניין של ימין ושמאל; מקרי הרצח האחרונים, ותופעת האלימות נגד נשים ככלל, צריכים להטריד ולהדאיג כל אחת ואחד בישראל. הנתונים מדברים בעד עצמם: מדי שנה נרצחות בישראל […]קראו עוד >>
הצצה לתיבת המייל: 7 דוגמאות לניוזלטר קריאייטיבי, חכם ומניע לפעולה
רשימת דיוור היא אחד הנכסים הכי חשובים עבור מותגים ובעלי עסקים, שכן זו דרך מצוינת להגיע ללקוחות באופן בלתי אמצעי. עם זאת, לא אחת הניוזלטר מגיע ישירות לתיבת הספאם מבלי שהנמען בכלל נחשף אליו, או שהוא פשוט לא מצליח לעורר עניין בקרב היוזר הסופי, שנשאר אדיש וכלל לא מקליק עליו על מנת לפתוח אותו. אין […]קראו עוד >>
נתונים מהסוג השלישי: DMP, דאטה וכל מה שביניהם
שימוש חכם בדאטה יכול לשנות את חיינו מקצה לקצה. בתחום הבריאות, למשל, זה יכול למזער טעויות רפואיות, לשפר את רמת השירות הרפואי ולהגדיל את הדיוק באבחון מחלות, ואילו בתחום התחבורה, שימוש מושכל בדאטה יכול להקטין את כמות הפקקים או להגביר את האפקטיביות של התחבורה הציבורית. ובכן, זה לא שעולמנו צר כעולם הבריף, אבל אם נתמקד […]קראו עוד >>
סטארטאפים עם חזון: להציל את תעשיית הפרסום הדיגיטלי
פרסום פרוגרמטי זה אולי מושג שחוק, אבל הוא עדיין הדלק שמניע את תעשיית הפרסום הדיגיטלי. המודל הוא די ברור: צרכנים נהנים משירותים חינמיים תמורת המידע החינמי שהם מספקים (בידיעה או שלא בידיעה) ועל הדרך הם נחשפים לתוכן רלוונטי ולפרסומות מפולחות. מי שמרוויח מהמידע האישי של הצרכנים הם כל הצדדים שמעורבים בתעשיית השיווק הדיגיטלי. כלומר, כל […]קראו עוד >>
המספרים שמאחורי המספרים: הנתונים הבלתי נתפסים של עולם הביג דאטה
ביג דאטה. כולם מדברים על זה כל הזמן, וגם אנחנו כבר העמקנו בנושא בניסיון להבין מה עומד מאחורי הבאזזוורד הזה. אז מה עכשיו? הגיע הזמן לצלול לתוך הנתונים המדהימים שעומדים מאחורי צמד המילים הזה ומסבירים למה כולם מתעקשים לקרוא לזה מהפכה. אולם קודם לכן, ועל מנת להבין באמת את הנתונים המפורטים, צריך להכיר את אחד […]קראו עוד >>
מדריך שיווק דיגיטלי: מילון מונחי הדיגיטל שכל אחד צריך להכיר
תחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי משתנה ללא הרף, כשמדי יום צצים Buzzwords חדשים בעוד שאחרים מאבדים מהרלוונטיות. זה לא פשוט לעקוב אחר כל הטרנדים והמונחים החדשים, אבל אם אתם חלק מתעשיית הדיגיטל – אתם חייבים להישאר מעודכנים. בין אם אתם עושים את צעדכם הראשונים בתחום, ובין אם אתם רוצים להעמיק את הידע שלכם בפרסום ושיווק דיגיטלי, […]קראו עוד >>